«Педагог мамандарды дамыту» Республикалық білім беру қызметкерлерінің тамыз кеңесі аясында Ақжар ауданының қазақ тілі және қазақ әдебиеті мұғалімдерінің секциялық отырысын өткізу жоспары

Бекітемін
Білім бөлімінің басшысы
___________Қ.Садуов
21.08.2023 ж
.

«Педагог мамандарды дамыту» Республикалық білім беру қызметкерлерінің тамыз кеңесі аясында Ақжар ауданының қазақ тілі және қазақ әдебиеті мұғалімдерінің секциялық отырысын өткізу жоспары

Өткізілу орны:
Талшық ОМ
Семинардың басталуы:сағат 10.00
29.08.2023

Спикерлер

Тақырыбы

Уақыты

 

Хасенова Аягоз Тасболатовна,
Ақжар аудандық білім бөлімінің әдіскері

2022-2023 оқу жылындағы қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімдерінің жұмысының жылдық есебі

10.00-10.15

2

Шакенова Жайдарман Исполовна,
Үлгілі орта мектебінің қазақ тілі және қазақ әдебиеті мұғалімі

2023-2024 оқу жылындағы әдісте-мелік нұсқау хатпен таныстыру, талқылау.

10.15-10.25

3

Кожулдакова Гүлден Рахатовна,
Қызылту орта мектебінің қазақ тілі және қазақ әдебиеті мұғалімі

Қазақ тілі сабағында АҚТ-ны пайда-ланудың тиімділігі

10.25-10.35

4

Хасенова Аягоз Тасболатовна,
Ақжар аудандық білім бөлімінің әдіскері

Махметова Қорлан Даукеновна,
Талшық орта мектебінің қазақ тілі және қазақ әдебиеті мұғалімі

Lesson Study-ді қолдану. Lesson Study тәсілі дегеніміз не?

10.35-10.45

5

Асайбекова Асемгуль Токтаровна,
Қазан орта мектебінің қазақ тілі және қазақ әдебиеті мұғалімі

Оқушылардың ғылыми-зерттеу (жоба) жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері

10.45-10.55

6

Казиева Фарида Камалиденовна,
Қарашілік орта мекте-бінің қазақ тілі және қазақ әдебиеті мұғалімі

Қысқамерзімді сабақ жоспарын жазу үлгісі

10.55-11.05

7

Хасенова Аягоз Тасболатовна,
аудандық білім бөлімінің әдіскері

2023-2024 оқу жылына қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімдері қоғамдастығының жұмыс жоспарын талқылау.

11.05-11.15

7

Ұсынымдар қабылдау

Резюме мен қорытындылар, мұғалімдерге пәнді тиімді өткізу үшін мүмкіндік береді

11.15.-11.45

Ұсынымдар:

  1. Тіл мен әдебиет сабақтарында білім алушыларда тек пәндік білім, білік, дағдыларды ғана емес, материалдарды жинау және реттеу әдістерін, сұрақтар құрастыру және дереккөздермен жұмыс жасауда проблеманы қоя білу біліктілігін, сәйкестендіру әдістері мен дереккөздерді сыни бағалауын, материалдарды жинақтау және нәтижелерді тексеру сынды кең ауқымды дағдыларды меңгерту функционалдық сауаттылығын қалыптастыру;
  2. Сөйлеу әрекетініңт үрлерін (айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым) қолдана отырып, тілдік білімді меңгерту;
  3. Тілдік пәндер бойынша метапәндік құзыреттілікті қалыптастыру;
  4. Көркем шығарма бөлімдерін толықтай түсіну үшін және оның негізгі идеяларын түсіндіру үшін медиа-құралдарды, білім алушыларды сабаққа белсенді қатыстыру үшін АКТ мүмкіндіктерін сабақта қолдану;
  5. Қазақстандық патриотизмді, толеранттылықты, өз елінің өткен тарихына, ата-бабаларымыздың әдебиеті, мәдениеті мен әдет-ғұрыптарына құрмет көрсетуді жүзеге асырудың мүмкіндіктерін көздету.

01.09.2023
Қаралым саны: 130
coronavirusАкорда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі «БЖЗҚ» АҚ Antikor Премьер egovОфициальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділетruh.kz